Wie gaat Poldercon 2021 organiseren?

Help, I need somebody/Help, not just anybody/Help, you know I need someone, help..! Zongen de Beatles. Zingen wij als organisatie Poldercon. Het werkt namelijk niet zoals het nu gaat. We zijn met te weinig en het is onhandig om dat pas laat te ontdekken.

Peter gaat stoppen, andere prioriteiten. Dat betekent dat we krap aan vier mensen overhouden, zoals het nu staat, misschien vijf, en dat zijn mensen die nogal verspreid over het land wonen. Ondertussen moet er best wat gebeuren – nu al.

  • je moet als organisatie vroeg beginnen met spelleiders polsen, zodat je ergens in september een voorlopige lijst kan maken en bezoekers warm kunt maken
  • Peter zorgde voor contacten met sponsors: iemand moet dat overnemen, anders is er geen leuke goodiebag. Peter heeft ook de vertrouwde contacten met wargameshops die op Poldercon aanwezig zijn. We houden die contacten graag warm.
  • Jurgen is tot op heden onze penningmeester. Het is bitter noodzakelijk dat hij backup krijgt. Ook hij gaat niet door tot zijn pensioen en als hij morgen onder een tram komt gaat Poldercon niet door. Iemand die het tzt kan overnemen moet hem dus gaan bijstaan. Moeilijk is het niet. Boeken van een ruimte is niet ingewikkelder dan het boeken van een vliegticket of een hotelkamer. Belangrijk is het wel. Een penningmeester is vast aanspreekpunt voor de zaalverhuurder, heeft inzicht in de afspraken die er gemaakt worden, weet welke kosten je kunt verwachten en is financieel postadres. Liefst iemand die met passie nauwkeurig is.
  • De website komt wel in orde, al is het fijn als er een reservebeheerder is. DTP en digitale boeking zijn vooralsnog gedekt. Het belangrijkste is dat er nu weer wat nieuw bloed komt zodat de organisatie en ervaring niet verloren gaat.

Totale tijdsinvestering is beperkt, het is vooral heen en weer mailen en per internet overleggen.

Dus reageer. Nu. Anders is het misschien te laat – en dat willen we niet zijn. Help to get my feet back on the ground!